برای صعود به لیگ های دو و یک فوتبال کشور 

همه با هم یار دوازدهم فولاد و شهرداری در ورزشگاه خلیج فارس باشیم 



روز های یکشنبه و دوشنبه روزهای سرنوشت ساز و البته پر هیجان و حساس برای فوتبال هرمزگان است.
به گزارش صبح ساحل،  روزهای یکشنبه و دوشنبه دوازدهم و سیزدهم تیرماه می تواند در فوتبال کشور به نام فوتبال هرمزگان ثبت شود اگر همه با هم دست به دست هم دهیم و یار دوازدهم تیم های فولاد هرمزگان و شهرداری بندرعباس باشیم. 
استاندار هرمزگان، مسوولان فولاد و شهرداری بندرعباس ، هیات فوتبال هرمزگان و صنایع هرمزگان نشان داده اند که می خواهند روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده را به نام فوتبال هرمزگان ثبت کنند.  هوادران هرمزگانی هم که در این فصل در کنار تیم های فولاد و شهرداری بوده اند یقینا در این دو روز فوتبال و فوتبالیست های فولاد و شهرداری را تنها نخواهند گذاشت و با حضورشان در ورزشگاه خلیج فارس نشان خواهند داد که همیشه دلشان برای فوتبال استان هرمزگان می تپد. 
در روز یکشنبه دوازدهم تیرماه تیم فولاد هرمزگان در دیداری حساس و سرنوشت ساز میزبان تیم سپاهان نوین ایذه است و روز دوشنبه سیزدهم تیرماه نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس در  ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف ون پارس اصفهان خواهد رفت. تیم فولاد برای رسیدن به لیگ دسته دوم نیاز به سه امتیاز دارد تا بتواند مزد زحمات یک فصل فوتبالی خودش را بگیرد. شاگردان نادر غله بانی در تیم فولاد هرمزگان در یک بازی مانده به پایان این فصل از رقابت های لیگ دسته روز یکشنبه دوازدهم تیرماه در ورزشگاه خلیج فارس با سپاهان نوین ایذه بازی می کند و اگر بتواند سه امتیاز این بازی را از آن خودش کند راهی لیگ دسته دوم خواهد شد.
قرمز پوشان هرمزگانی اگر نتواند از این بازی سه امتیاز کامل را بگیرند و یکی از تیم های نفت امیدیه و یزد لوله به سه امتیاز کامل برسند کار فولاد برای صعود مستقیم به لیگ دسته دوم به بازی آخر در امیدیه کشیده می شود که واقعا کار سختی است. فولاد هرمزگان در بازی رفت با چهار گل در ایذه تیم سپاهان نوین را شکست داده است اما این موضوع نباید موجب غرور و خاطر جمعی شاگردان نادر غله بانی در تیم فولاد شود و بازی را آسان بگیرند. علاوه بر  عملکرد خوب فولاد هرمزگان در بازی مقابل سپاهان نوین ایذه،  این تیم نیاز به یک حمایت همه جانبه هوادران هرمزگانی هم دارد و امیدواریم با حمایت این هوادران فوتبالیست های هرمزگانی را روز یکشنبه دوازدهم تیرماه به صورت مستقیم در لیگ دسته دوم ببنیم و کار صعود فولاد برای راه یابی به لیگ دسته دوم به بازی پلی آف نکشد.
  
   همه با هم یار دوازدهم فولاد و شهرداری در ورزشگاه خلیج فارس باشیم 
در روز دوشنبه سیزدهم تیرماه هم فوتبال هرمزگان یک روز حساس را تجربه خواهد کرد.
شاگردان امیر خلیفه اصل در تیم فوتبال شهرداری بندرعباس که برای رسیدن به لیگ یک تاکنون عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته اند در بازی رفت پلی آف در اصفهان با بدشانسی بازی را با یک گل به ون پارس واگذار کردند اما نارنجی پوشان هرمزگانی هنوز ۹۰ دقیقه دیگر وقت دارند تا پس از ۷ سال دوباره هرمزگان را صاحب یک تیم‌ لیگ دسته اولی کنند. 
در روز دوشنبه نارنجی پوشان هرمزگانی مثل قرمزپوشان فولاد نیاز به حمایت همه جانبه هوادران و یار دوازدهم دارند و امیدواریم که در این روز یار دوازدهم به ورزشگاه خلیج فارس بیایند و شاهد جشن باشکوه صعود شهرداری به لیگ یک باشند. این تنها شانس شهرداری بندرعباس برای رسیدن به لیگ دسته اول پس از ۷ سال می باشد و اگر این اتفاق نیفتد باید نارنجی پوشان یک فصل دیگر را در لیگ دسته دوم سپهری کنند ، لیگی که واقعا دیگر حق آن ها نیست چون آن ها در بیست و شش هفته از لیگ دسته دوم نشان دادند می توانستند حتی به صورت مستقیم راهی لیگ دسته اول شوند . 
تیم های فولاد هرمزگان و شهرداری بندرعباس علاوه بر حمایت یار دوازدهم نیاز به حمایت همه جانبه مسئولان هم دارند و امیدواریم ابن بار همه مسوولانی که می توانند در کنار شهرداری و فولاد و حتی یار دوازدهم باشند تا بعد از مدت ها شاهد آشتی هوادران هرمزگانی با فوتبال هرمزگان در سطح کشور باشیم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها